Splošni pogoji in določila
Namen teh pogojev je opredeliti in določiti pravice in obveznosti prodajalca (dobavitelja) na eni strani in kupca (kupca, potrošnika) na drugi. Vsa pogodbena razmerja med prodajalcem in kupcem so sklenjena v skladu s pravnim redom Slovaške republike. Če je pogodbena stranka potrošnik, pravna razmerja, ki niso urejena s temi splošnimi pogoji, ureja Zakon št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik s spremembami, Zakon št. 250/2007 Zb. o varstvu potrošnikov s spremembami, Zakon št. 108/2000 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji na domu in prodaji po pošti s spremembami. V primeru, da je pogodbena stranka podjetnik, pravna razmerja, ki jih ti splošni pogoji ne urejajo, ureja Zakon št. 513/1991 Zb. Trgovinski zakonik, kakor je bil spremenjen.
- Opredelitev
- V teh splošnih pogojih.
- "e-trgovina" pomeni računalniški program - internetno aplikacijo, ki je na voljo na internetu prek spletnega naslova www.bajabee.com, katere glavna funkcionalnost je prikaz, izbira in naročanje blaga s strani uporabnika;
- "
- potrošniška pogodba" je kupoprodajna pogodba, če sta pogodbeni stranki dobavitelj na eni strani in potrošnik na drugi;
- "
- prodajalec" (dobavitelj) oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe deluje v okviru svoje trgovinske ali druge poslovne dejavnosti. To je podjetnik, ki potrošniku ponuja ali prodaja izdelke ali opravlja storitve, pa tudi podjetnik, ki neposredno ali prek drugih podjetnikov dostavi izdelek kupcu;
- "
- potrošnik" (kupec) je oseba, ki kupuje izdelke ali uporablja storitve za osebno uporabo ali za člane svojega gospodinjstva in ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje trgovinske ali druge poslovne dejavnosti
- ;
- kupec, ki ni potrošnik, je oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju kupoprodajne pogodbe deluje v okviru svoje poslovne ali druge pridobitne dejavnosti;
- sklenitev kupoprodajne pogodbe - kupčevo naročilo predstavlja predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Sama kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu izroči zavezujoče soglasje s predlogom kupoprodajne pogodbe, tj. zavezujočo potrditev naročila s strani prodajalca. Od tega trenutka med prodajalcem in kupcem nastanejo medsebojne pravice in obveznosti, ki so opredeljene v kupoprodajni pogodbi in teh splošnih pogojih. Poslovni pogoji so sestavni del kupoprodajne pogodbe;
- "
- nakupovalna košarica" pomeni del e-trgovine, ki se samodejno ustvari z aktiviranjem ustreznih funkcij s strani uporabnika v okviru njegovih dejanj v uporabniškem okolju e-trgovine, zlasti z dodajanjem ali odstranjevanjem blaga ali storitev/ali s spremembo količine izbranega blaga ali storitev;
- "
- civilni zakonik" pomeni zakon št. 40/1964 Z. z., civilni zakonik, s spremembami;
- "
- operater" pomeni družbo BajaBee s. r. o., ID: 53586689, s sedežem Námestie SNP 17, 811 06 Bratislava;
- "
- Dostopni podatki" pomenijo edinstveno prijavno ime in pripadajoče geslo, ki ga uporabnik vnese v bazo E-shop ob registraciji;
- "
- Registracija" pomeni elektronsko registracijo uporabnika v bazo E-shop z izpolnitvijo vsaj obveznih registracijskih podatkov v uporabniškem vmesniku E-shop in dostopnih podatkov ter njihovo kasnejše shranjevanje v bazi E-shop;< /li>
- "Uporabnik" pomeni vsako pravno ali fizično osebo, ki uporablja E-shop;
- "uporabniški račun" pomeni del e-trgovine, ki je ustvarjen za vsakega uporabnika z registracijo (tj. je edinstven za vsakega uporabnika) in je na voljo po vnosu podatkov za dostop;
- "Blago" pomeni stvar, ki jo upravljavec prek e-trgovine ponudi v prodajo uporabniku, in, če je ponujena skupaj z blagom, tudi licenco za uporabo te stvari;
- Postopek sklenitve pogodbe
- Upravljavec uporabnikom ponuja sklenitev kupoprodajne pogodbe prek e-trgovine. Ponudba Upravljavca za sklenitev Kupoprodajne pogodbe je prikaz gumba z oznako "Naročilo z obveznostjo plačila" v uporabniškem vmesniku E-trgovine.
- Za brezpogojni sprejem operaterjeve ponudbe za sklenitev Kupoprodajne pogodbe v skladu z odst. 1 teh splošnih pogojev s strani uporabnika se šteje klik na dani gumb z oznako "Naročilo z obveznostjo plačila".
- Brezpogojni sprejem ponudbe v skladu z odst. 2 teh splošnih pogojev pomeni sklenitev kupoprodajne pogodbe.
- Pogodba je sklenjena v trenutku, ko elektronska informacija o kliku na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" prispe do uporabnika prek interneta na strežnik, na katerem je nameščena e-trgovina.
- Uporabnik se zavezuje, da bo v ustrezna besedilna polja v uporabniškem okolju e-trgovine vnesel resnične in popolne podatke, zlasti da bo vnesel svoj elektronski naslov, identifikacijske podatke in po možnosti naslov za dostavo. Uporabnik se zaveda, da bo upravljavec upravičeno štel podatke, ki jih je vnesel, za pravilne in popolne ter ni dolžan niti pooblaščen za preverjanje vnesenih podatkov.
- Upravljavec bo uporabniku poslal elektronsko sporočilo o sklenitvi kupoprodajne pogodbe na elektronski naslov, ki ga je uporabnik vnesel v ustrezno polje v uporabniškem okolju e-trgovine.
- Nakupna pogodba
- S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe začnejo veljati naslednje določbe:
- Uporabnik od Upravljavca kupi Blago, ki ga je izbral v uporabniškem okolju E-trgovine tako, da ga je postavil v Nakupovalno košarico, in sicer v količini, ki jo je izbral in/ali določil za določeno Blago v uporabniškem okolju E-trgovine, Uporabnik pa se zavezuje Upravljavcu za določeno Blago plačati ceno, ki je za to Blago navedena v uporabniškem okolju E-trgovine.
- Upravljavec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe do trenutka, ko je Blago poslano Uporabniku, iz kakršnega koli razloga ali brez navedbe razloga. Za odstop od kupoprodajne pogodbe se šteje tudi pravno dejanje upravljavca, ki pomeni obvestilo uporabniku, da Blaga, ki ga je naročil, ni mogoče dostaviti.
- Upravljavec ima pravico kadar koli zahtevati od uporabnika dodatno potrditev naročila in dokler od uporabnika ne prejme potrditve naročila, ima pravico odlašati s pošiljanjem Blaga uporabniku.
- Način pakiranja Blaga določi izključno Upravljavec.
- Uporabnik je dolžan Upravljavcu plačati stroške, povezane s pakiranjem in dostavo danega blaga Uporabniku, in sicer v višini, določeni za dano naročilo v uporabniškem okolju e-trgovine.
- Uporabnik ima pravico, da med možnostmi, ki se mu prikažejo v uporabniškem okolju e-trgovine, izbere način plačila kupnine za blago in morebitna druga denarna plačila Upravljavcu.
- Če kateri od načinov plačila vsebuje informacijo o stroških izvedbe takšnega plačila, je Uporabnik dolžan kriti stroške izvedbe tega plačila, ki so za posamezno plačilo navedeni v uporabniškem okolju E-trgovine.
- V primeru negotovinskega plačila z bančnim nakazilom je Uporabnik dolžan navesti variabilni simbol, ki ga določi Upravljavec.
- V primeru brezgotovinskega plačila je obveznost uporabnika, da plača kupnino, izpolnjena, ko je zadevni znesek nakazan na bančni račun, ki ga določi upravljavec.
- Upravljavec ima pravico, da Uporabniku zagotovi popust na ceno Blaga. Popustov na ceno Blaga ni mogoče medsebojno kombinirati, razen če je pri posameznem popustu izrecno navedeno drugače.
- Nakupna cena Blaga ne vključuje nobenih plačil, pristojbin ali drugih nagrad, ki jih mora Uporabnik porabiti za storitve tretjih oseb v zvezi s plačilom nakupne cene Blaga; ti stroški so izključno stroški Uporabnika.
- Upravljavec si pridržuje lastninsko pravico na Blagu, ki je predmet kupoprodajne pogodbe, dokler Uporabnik v celoti ne plača kupnine za dano Blago.
- Upravljavec se zavezuje, da bo uporabniku dobavil Blago v razumnem roku od sklenitve Kupoprodajne pogodbe. Vsi roki za dobavo Blaga, navedeni v uporabniškem vmesniku e-trgovine, so zgolj okvirni.
- Upravljavec Uporabniku vedno pošlje davčni dokument - račun v elektronski obliki, in sicer na elektronski naslov, ki ga je Uporabnik vnesel med naročilom v uporabniško okolje e-trgovine.
- Če Upravljavec Uporabniku skupaj z blagom izroči darilo, je darilna pogodba med Uporabnikom in Upravljavcem sklenjena z razveznim pogojem, da se v primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe darilna pogodba brez nadaljnjega razveljavi z začetkom skupaj s kupoprodajno pogodbo, Uporabnik pa je dolžan skupaj z nabavljenim blagom Upravljavcu vrniti izročeno darilo.
- Upravljavec zagotavlja Uporabniku garancijo za kupljeno blago, če je garancijski rok za blago določen v uporabniškem okolju e-trgovine, in sicer za čas trajanja določenega garancijskega roka, pri čemer tako navedena garancija velja le za Potrošnike.
- Uporabnik je upravičen uveljavljati pravice iz nepravilne izpolnitve pri Upravljavcu na naslovu njegovega sedeža in/ali delovanja. Za trenutek uveljavljanja zahtevka se šteje trenutek, ko Upravljavec od Uporabnika prejme reklamirano Blago.
- Če je v uporabniškem okolju e-trgovine za določeno Blago navedeno, da je rabljeno, Uporabnik kupi Blago v rabljenem stanju, vključno z navedenimi napakami tega Blaga.
- Nevarnost izgube, poškodbe in/ali uničenja Blaga, ki je predmet Kupoprodajne pogodbe, preide na Uporabnika, ki je Potrošnik, v trenutku, ko Uporabnik prevzame dano blago.
- Nevarnost izgube, poškodbe in/ali uničenja blaga, ki je predmet pogodbe, preide na uporabnika, ki ni potrošnik, v trenutku, ko uporabnik prevzame blago.
- Obrazec za odstop od pogodbe lahko prenesete tukaj: OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE
- Uporabniški račun
- Uporabnik ima pravico do vzpostavitve uporabniškega računa z registracijo.
- Uporabnik mora pred vstopom v uporabniški račun vnesti podatke za dostop.
- Uporabnikovi identifikacijski podatki, vneseni med Registracijo, se štejejo za podatke, vnesene med naročilom posameznega izdelka, ki ga uporabnik opravi po prijavi v svoj uporabniški račun.
- Uporabnik ne sme posredovati podatkov za dostop ali kakršnega koli drugega dostopa do uporabniškega računa tretjim osebam. Uporabnik je dolžan sprejeti vse ustrezne ukrepe, da jih ohrani v tajnosti. Uporabnik je v celoti odgovoren za nepooblaščeno uporabo teh podatkov za dostop ali uporabniškega računa in za škodo, ki jo s tem povzroči upravljavcu ali tretjim osebam. V primeru izgube, kraje ali druge kršitve pravice do uporabe teh gesel mora uporabnik o tem brez nepotrebnega odlašanja obvestiti upravljavca. Upravljavec bo uporabniku v razumnem roku zagotovil nove podatke za dostop.
- Upravljavec ima pravico enostransko spremeniti te pogoje poslovanja; o spremembi bo uporabnika obvestil prek e-trgovine in/ali po elektronski pošti na elektronski naslov uporabnika, vpisan v bazo podatkov e-trgovine. Uporabnik ima pravico zavrniti spremembe pogojev v roku 2 dni od prve prijave v uporabniški račun po obvestilu o spremembi pogojev (v primeru dostave prek E-trgovine) ali od dostave danega elektronskega sporočila v elektronski predal uporabnika (v primeru dostave z elektronskim sporočilom) in obveznost odpovedi iz tega razloga v roku 2 dni, za katerega se pogodbeni stranki dogovorita, da zadošča za nabavo podobnih storitev pri drugem ponudniku.
- Informacije za potrošnika
- Potrošnik ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v tridesetih (30) dneh od prevzema blaga. Če je predmet Kupoprodajne pogodbe več vrst Blaga ali dobava več delov, začne ta rok teči z dnem prejema zadnje dobave Blaga. Odstop od Kupoprodajne pogodbe je treba poslati Upravljavcu (kot prodajalcu) v roku, določenem v tem odstavku.
- Če potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe, mora pisno sporočiti številko svojega bančnega računa za vračilo kupnine za Blago, ki se lahko zmanjša, če so za to izpolnjeni zakonski razlogi.
- Če potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe v zvezi z Blagom, ki ga vrne upravljavcu poškodovanega in/ali obrabljenega, zlasti če so odstranjene originalne oznake Blaga (tj. oznake, nalepke itd.), je potrošnik dolžan upravljavcu povrniti stroške povrnitve Blaga v prvotno stanje .
- Če potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe, mora upravljavec potrošniku vrniti kupnino brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bil obveščen o potrošnikovi odločitvi za odstop od kupoprodajne pogodbe.
- Če je potrošnik na podlagi kupoprodajne pogodbe prejel blago, sestavljeno iz premičnin, ga je dolžan brez nepotrebnega odlašanja poslati nazaj upravljavcu ali dostaviti na naslov poslovanja ali sedeža upravljavca, najpozneje v 30 dneh od dneva, ko je odstopil od kupoprodajne pogodbe . Šteje se, da je rok ohranjen tudi, če so premičnine poslane upravljavcu najpozneje zadnji dan zgoraj navedenega roka.
- Potrošnik odgovarja Upravljavcu za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja s tem blagom na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo in lastnostmi danega blaga, vključno z njegovo funkcionalnostjo.
- Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe je priloga št. 1 teh splošnih pogojev.
- Upravljavec uporablja možnost izvensodnega reševanja pritožb potrošnikov. V primeru pritožbe se lahko potrošniki brezplačno obrnejo na ustreznega zaposlenega pri upravljavcu prek elektronskega naslova [email protected].
- S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe začnejo veljati naslednje določbe:
- V teh splošnih pogojih.
- Pogoji prevoza in dostave
Naročila pošiljamo prek:
-
-
-
-
- Packeta (dostava na prevzemno mesto, dostava Z-BOX).
Standardna dostava (dostava na dom)
Stroški njene dostave se prištejejo k nakupni ceni blaga, katere višina bo navedena ob oddaji naročila (ali v posamezni cenovni ponudbi). Kupec se zavezuje, da bo stroške dostave blaga plačal skupaj z nakupno ceno.
Prodajalec naročila obdeluje sproti, najdaljši rok dobave pa je 7 delovnih dni od dneva nakazila kupnine za naročeno blago in stroškov dostave na prodajalčev bančni račun. Šteje se, da je dobavni rok izpolnjen, če je blago v določenem roku shranjeno na ustreznem mestu dobave.
Po potrebi se lahko naročeno blago dostavi prej, kot je določeno v členu 2.2. 4.1.3 teh splošnih pogojev poslovanja. Če je kupec zainteresiran za zgodnejšo dobavo, se lahko s prodajalcem poveže po telefonu ali elektronski pošti. - Če kupec ne prevzame blaga od prevoznika v določenem roku za prevzem, ima prodajalec pravico zahtevati plačilo za skladiščenje blaga. Prodajalec ima tudi pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe. Kupec je prodajalcu odgovoren za škodo, ki je nastala zaradi kršitve njegove obveznosti prevzema naročenega blaga (sestavljajo jo predvsem, vendar ne izključno, stroški prevoza, izgubljeni dobiček). Če je kupec že plačal kupnino pred dobavo blaga, ima prodajalec pravico, da svojo odškodninsko terjatev pobota s plačano ceno blaga.
- Packeta (dostava na prevzemno mesto, dostava Z-BOX).
-
-
-
- Pritožbeni postopek
-
-
-
- Upravljavec je potrošniku odgovoren, da je blago ob prevzemu brez napak. To ne velja, če je predmet kupoprodajne pogodbe blago z napakami, ki jih je upravljavec, če so mu znane ali bi mu ob upoštevanju vseh okoliščin morale biti znane, dolžan sporočiti potrošniku.
- Če ima Blago napake, ima Potrošnik pravico zahtevati dobavo novega Blaga brez napak, razen če je to zaradi narave napake nesorazmerno, ali če je bilo predmet Kupoprodajne pogodbe Blago z napakami, o katerih je Upravljavec, če so mu bile napake znane ali bi mu ob upoštevanju vseh okoliščin morale biti znane, obvestil Potrošnika. Če se napaka nanaša le na del Blaga, lahko Potrošnik zahteva le zamenjavo zadevnega dela Blaga; če to ni mogoče, ima pravico odstopiti od Kupoprodajne pogodbe.
- Potrošnik ima pravico do dobave novega Blaga ali zamenjave dela Blaga tudi v primeru odstranljive napake, razen če Blaga ni mogoče pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. V takem primeru ima potrošnik pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe.
- Če Potrošnik ne odstopi od Kupoprodajne pogodbe ali ne uveljavlja pravice do dobave novega Blaga brez napak, zamenjave njegovih delov ali popravila Blaga, lahko zahteva ustrezen popust od cene Blaga. Potrošnik ima pravico do primernega popusta na ceno Blaga tudi v primeru, če upravljavec ne more dobaviti novega Blaga brez napak, zamenjati njegovih delov ali popraviti Blaga, pa tudi v primeru, če upravljavec ne uveljavlja pravnega varstva v razumnem roku ali če bi uveljavljanje pravnega varstva potrošniku povzročilo znatne težave.
- Pravica do izpolnitve z napako ne pripada Potrošniku, če je Potrošnik pred prevzemom Blaga vedel, da ima Blago napako, ali če je napako povzročil sam.
- Odgovornost upravljavca za napake na Blagu ne zajema obrabe Blaga zaradi njegove običajne uporabe, pri Blagu, prodanem po nižji nakupni ceni, za napako, za katero je bila dogovorjena nižja nakupna cena, pri rabljenem Blagu za napako, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo Blago ob prevzemu s strani Potrošnika, ali če to izhaja iz narave Blaga.
- Če je za Blago zagotovljena garancija, ima Potrošnik pravico zahtevati odgovornost za napake v garancijskem roku.
- Upravljavec je dolžan na zahtevo Potrošnika izdati Potrošniku garancijski list. Če narava Blaga to dopušča, je namesto garancijskega lista dovolj, da Potrošniku izda dokazilo o nakupu Blaga, ki vsebuje podatke, ki jih mora vsebovati garancijski list.
- V primeru, da Potrošnik uveljavlja pravico do odprave napak na Blagu s popravilom, bo v primeru Blaga, za katerega je za namene garancijskih popravil določen podjetnik, ki ni Nosilec dejavnosti in katerega sedež ali poslovni prostor je v istem kraju kot pri Nosilcu dejavnosti ali v kraju, ki je bližje Potrošniku, Potrošnik uveljavljal pravico do garancijskega popravila pri tem podjetniku.
- Reklamacije Blaga, vključno z odpravo napak na Blagu, je treba obravnavati brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 30 dneh od datuma reklamacije, razen če se Upravljavec in Potrošnik ne dogovorita za daljši rok. Po izteku tega roka ima potrošnik enake pravice, kot če bi šlo za bistveno kršitev pogodbe.
- Rok za obravnavo reklamacije ne poteče, če upravljavec od potrošnika ni prejel vseh dokumentov, potrebnih za obravnavo reklamacije, dokler dokumenti niso dostavljeni.
- Upravljavec ali subjekt, ki ga določi, bo potrošnika pozval, da prevzame popravljeno Blago, ko bo reklamacija ustrezno obravnavana.
- Pravica do uveljavljanja pravic zaradi napak na Blagu preneha v primeru nestrokovne montaže ali nestrokovnega zagona Blaga, pa tudi v primeru nestrokovnega ravnanja z Blagom, tj. zlasti pri uporabi Blaga v pogojih, ki ne ustrezajo parametrom, navedenim v dokumentaciji za Blago.
-
-
-
- Alternativno reševanje sporov
-
-
-
- Stranka - potrošnik ima pravico, da se z zahtevkom za odpravo nepravilnosti po elektronski pošti na naslov [email protected] obrne na upravljavca - prodajalca, če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice. Če prodajalec na to zahtevo odgovori negativno ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od njenega pošiljanja, ima potrošnik pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja spora pri subjektu za alternativno reševanje sporov (v nadaljevanju: subjekt ARS) v skladu z Zakonom št. 391/2015 Z. od. Subjekti ARS so organi in pooblaščene pravne osebe v skladu s 3. členom Zakona št. 391/2015 Sb. Predlog lahko vloži potrošnik na način, določen v skladu s § 12 Zakona št. 391/2015 Coll
- Potrošnik lahko vloži pritožbo tudi prek platforme RSO za alternativno reševanje sporov, ki je na voljo na spletni strani: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Alternativno reševanje sporov lahko uporabi le potrošnik - fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica. Alternativno reševanje sporov se nanaša le na spor med potrošnikom in prodajalcem, ki izhaja iz potrošniške pogodbe ali je povezan s potrošniško pogodbo. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe, sklenjene na daljavo. Alternativno reševanje sporov se ne uporablja za spore, katerih vrednost ne presega 20 EUR. Subjekt ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo pristojbine za začetek alternativnega reševanja sporov v višini največ 5 EUR z DDV.
-
-
-
- Varstvo osebnih podatkov
-
-
-
- Nosilec pri obdelavi osebnih podatkov ravna v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov, ki razveljavlja Direktivo 95/46/ES (v nadaljevanju le "GDPR"), in Zakonom št. 18/2018 Z. iz. o varstvu osebnih podatkov in o spremembah določenih zakonov.
- Podrobne informacije o tem, kako zbiramo, obdelujemo in varujemo osebne podatke naših strank pri uporabi naših storitev, so urejene v politiki varstva osebnih podatkov.
-
-
-
- Piškotki
Upravljavec uporabnika obvešča, da obdeluje uporabnikove datoteke s piškotki, vključno s trajnimi datotekami s piškotki, uporabnik pa s tem soglaša.
Soglasje v skladu s prejšnjim odstavkom je podano za obdobje 1 leta/leto.
Upravljavec obdeluje piškotke Uporabnika za prilagajanje vsebine in oglasov, uporabo funkcij družbenih medijev in analizo prometa. Upravljavec deli informacije o tem, kako Uporabnik uporablja e-trgovino, s svojimi partnerji, ki delujejo na področju družbenih medijev, oglaševanja in analize.
- Uporaba e-trgovine
-
-
-
- Upravljavec uporabniku podeljuje neizključno licenco za uporabo e-trgovine na način, določen v teh splošnih pogojih.
- Upravljavec ima pravico spremeniti e-trgovino, tj. njeno tehnično rešitev in/ali uporabniški vmesnik.
- Upravljavec ima pravico omejiti ali prekiniti delovanje e-trgovine ali dostop do nje za čas, ki je potreben za vzdrževanje ali popravilo e-trgovine.
- Uporabnik mora pri uporabi e-trgovine upoštevati veljavne in učinkovite pravne predpise Slovaške republike in Evropske skupnosti. Uporabnik je dolžan upravljavcu ali tretjim osebam v celoti povrniti morebitno škodo, ki jo povzroči s kršitvijo te obveznosti s strani uporabnika.
- V primeru kršitve teh splošnih pogojev ali nakupne pogodbe ali veljavnih in učinkovitih zakonskih predpisov ima upravljavec pravico preklicati uporabniški račun.
-
-
-
- Izjave upravljavca
-
-
-
- Upravljavec izjavlja, da so zapisi podatkov v e-trgovini kot elektronskem sistemu zanesljivi in se izvajajo
-
-
-